maandag 5 januari 2015

handwerken bij Kaatje, 14 januari



zo aan het begin van het nieuwe jaar kijk ik nog even terug op afgelopen najaar...
op de handwerkochtenden, de workshops,
de ontmoeting, de gezelligheid, de creativiteit
ik vond het erg leuk allemaal

veel mensen deden mee... bedankt! 
ook voor alle ideeën en jullie enthousiasme
een mooi en creatief 2015 gewenst!



op woensdag 14 januari start Bij Kaatje weer
met een handwerk ochtend bij mij thuis

je kunt je eigen handwerk of creatieve project meenemen
ik zorg voor koffie, thee en lekkers
vanaf een uur of tien ben je van harte welkom!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Ik werk op de woensdag, dus gaat het me niet lukken. Gezellige en creatieve morgen toegewenst. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik wilde wel dat ik dichterbij woonde. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen